Tarieven en betalen
Na je behandeling ontvang je bij de balie gelijk de nota (op papier of per mail), gebaseerd op de landelijke tarievenlijst van de Nederlandse Zorgautoriteit (NZa). De nota kun je indienen bij je zorgverzekeraar, waarna je van je zorgverzekeraar het bedrag waar je recht op hebt, teruggestort krijgt. De link naar de betalingsvoorwaarden opgesteld door de KNMT vindt je onderaan.
ZorgMail
Vanwege de privacy wetgeving worden alle nota’s, maar ook inhoudelijke brieven, verstuurd via ZorgMail. Je krijgt van ZorgMail een mail dat je een beveiligd bericht van ons hebt ontvangen. Wanneer je het bericht wilt lezen, krijg je een code toegestuurd. Deze is 15 minuten geldig. Hiermee kun je inloggen en ons bericht downloaden. Soms duurt het wat langer voordat je een e-mail hebt met de code. Wij kunnen ervoor zorgen, dat je een SMS bericht krijgt met de code. Dit is sneller en veiliger. Hiervoor hebben wij je toestemming nodig en natuurlijk een 06 nummer.
Pinkorting
Betaal je de nota direct met je pinpas? Dan willen we je graag wijzen op onze pinkorting; je ontvangt maar liefst 3% korting!
Bij je eerst bezoek aan onze praktijk declareren we onderstaande codes:
– C11 preventieve periodieke controle
– X10 als er nieuwe foto’s zijn gemaakt, per foto
– X21 als er een overzichtsfoto gemaakt is.
Heb je vragen over de tarieven en/of de betalingswijze? Neem dan even contact met ons op.
Bekijk hier de lijst van prestaties, codes en tarieven vastgesteld door de Nederlandse Zorgautoriteit, en hier vind je de betalingsvoorwaarden.