Veelgestelde vragen
1. Waarom een stoker- en/of een opzetborstelabonnement?
Tijdens de controle horen we vaak dat het stokeren en poetsen goed ging, tot het moment dat de stokers op waren en de opzetborstel aan vervanging toe was. Daarna wordt vaak vergeten om nieuwe te kopen. Dat vinden we zo zonde, want het schoonmaken tussen je tanden en kiezen is echt nodig, omdat je met poetsen maar 60% van de plaque kunt weghalen.
Dit is dan ook precies de reden waarom we je een stoker- en tandenborstelopzetabonnement aanbieden. Wij helpen je een handje om goed je tanden te poetsen en om het stokeren vol te houden. We willen je graag ondersteunen. Bovendien helpt het ons om onze missie te bereiken: iedereen verdient een stralend gezonde mond om zelfverzekerd te kunnen genieten van het leven.
2. Voor wie zijn de abonnementen geschikt?
Het opzetborstelabonnement is geschikt voor iedereen die een Philips elektrische tandenborstel heeft. Heb jij een andere tandenborstel en zou je het ook willen, neem dan even contact met ons op. Het stokerabonnement is geschikt voor iedereen die wil stokeren. Dat kan ook al in het melkgebit. Natuurlijk zou je het dan als ouders bij je kinderen moeten doen. De meesten van ons worden geboren met een stralend gezonde mond, aangezien tandplaque ontstaat zodra de eerste tand doorbreekt. Omdat een tandenborstel, en het maakt niet uit of je met de hand of elektrisch poetst, niet tussen je tanden en kiezen kan komen, laat je 40% van de plaque zitten als je NIET stokert.
De abonnementen zijn alleen verkrijgbaar in Nederland. Woon je niet in Nederland en wil je wel graag een abonnement afsluiten? Laat het ons even weten.
3. Hoe betaal ik voor een abonnement?
Zodra wij je aanvraag verwerkt hebben ontvang je van ons een bevestigingsmail met een iDEAL-link voor de betaling. Nadat we je betaling ontvangen hebben sturen we de stokers naar je op.
4. Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?
Als je gekozen hebt voor het abonnement dat doorloopt na 12 maanden, dan kun je je abonnement opzeggen door dit per mail of telefonisch aan ons door te geven. De andere abonnementsvormen stoppen automatisch.
5. Kan ik het type stoker of opzetborstel wijzigen?
Ja dat kan. Je kunt wijzigingen per mail of telefonisch aan ons doorgeven.
6. Ik weet niet welke maat stoker ik nodig heb?
Neem contact met ons op en vraag naar een testverpakking voor het stokerabonnement!
Heb jij een andere vraag? Twijfel niet en mail ons direct.